Alliance College-Ready Middle Academy 8 Today's Challenge. Tomorrow's Success.

Skip to main content
Mobile Menu
Español

Apply Online

Alliance schools are currently accepting applications for the 2019-2020 school year.

The Open Enrollment is from October Monday, October 1, 2018, to Friday, November 2, 2018. We are still accepting applications after the open enrollment period, however, depending on open seat availability, families may receive a waitlist number. 

Alliance schools are tuition-free public schools. All students are encouraged to apply including those with special educational needs.

Click on the following link to be directed to the online application: https://laalliance.schoolmint.net/signup

******
Las escuelas de Alliance actualmente están aceptando solicitudes para el año escolar 2019-2020.

El periodo de inscripción abierta es desde el lunes 1 de octubre de 2018 hasta el viernes 2 de noviembre de 2018. Seguimos aceptando solicitudes después del período de inscripción abierta; sin embargo, dependiendo de la disponibilidad de asientos disponibles, las familias pueden recibir un número de lista de espera.

Las escuelas de la Alianza son escuelas públicas, que significa que la matriculación y educación es gratuita. Los invitamos y animamos a completar y entregar una aplicación, incluyendo a estudiantes excepcionales con necesidades de educación especial.

Haga clic en el siguiente enlace para ser dirigido(a) a la solicitud en el internet: https://laalliance.schoolmint.net/signup